woensdag 18 juni 2014

Toch gezwicht

Hier nam ik mezelf voor om pas weer (biologische) stoffen te kopen als mijn niet-zo-eerlijke stoffen weggewerkt waren, afgezien van tricot dan. Maar dan komt er onweerstaanbare een wedstrijd bij Cas & Nina voorbij én is het sales op de tricot bij Georgette. Ook al heb ik vooral tricot gekocht, toch liet ik er stiekem ook wat katoen bij stoppen. En dat heb ik me niet beklaagd. Ik popel om die stofjes te verwerken, maar dat doe ik pas als die andere stoffen verwerkt zijn. 

Hier alvast een sneak preview.

Cas & Nina:
De groene met bloemen en de mosterdgele zijn tricot. Die met boompjes is katoen.
Het linkerstofjes met de driehoekjes is tricot, de 2 rechterstofjes zijn katoen.


Georgette:
De 4 linkerstoffen zijn tricot, de 2 rechter katoen.
Wat de ontvangst van zo'n bestelling telkens weer een feest maakt, is de persoonlijke attentie die er bij zit, onder het mom van een handgeschreven kaartje (Georgette) of een cadeautje (Cas & Nina). Dat wordt door mij ten zeerste gesmaakt.

Suggesties wat ik hiermee kan maken? Laat maar horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten