donderdag 16 oktober 2014

2 ipv 4 op een rij




Een tijdje geleden kocht ik "jeans"-tafelzeil. Hier vroeg ik om ideeën wat er mee te maken. Er staan er heel wat op m'n lijstje, maar op vraag maakte ik alvast 2 slabbers. Zoals ik eerder reeds schreef, vind ik plastieken slabbers veel handiger dan stoffen exemplaren. Na het eten gewoon even afspoelen onder de kraan en schoon! En het zakje vangt de meeste etensrestjes op.

Ik maakte er meteen nog 2 extra, eentje voor bij opa en oma en een andere als babycadeautje. Omdat de slabbers klaar waren toen het al donker was, kon ik er niet meteen goeie foto's van nemen, maar ik maakte er wel eentje van de twee die ik op bestelling maakte om als preview te whatsappen. Vergat ik daarna toch wel niet op de 4 slabbers op een rij op de gevoelige plaat vast te leggen! Je zult het dus moeten doen met die ene foto in niet zo'n geweldig licht. Maar dat is altijd beter dan niks.



Een andere versie kun je hier bewonderen.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten