donderdag 6 november 2014

EHBO-tasje a.k.a. Tipsy tasje


Wat maak je voor een koppel dat gedurende een half jaar gaat reizen in Zuid-Amerika?
Die vraag stelde ik in de Facebook-groep "Stof de Stofkes". 
Er werden enkele hele leuke ideeën aangereikt:
- kleine sorteerzakjes met een afbeelding erop geflockt, om spullen snel terug te vinden in de rugzak.
- een toilettasje
- een EHBO-tasje

Uiteindelijk maakte ik het tipsy tasje uit Zo Geknipt 2, dat ik vulde met de inhoud van een reisapotheek. 
Opnieuw was ik aangenaam verrast hoe goed de projecten ook in de boek (net zoals in deel 1) uitgelegd staan. Een ware kunst! In het begin zag ik niet goed hoe ik eenzelfde eindresultaat zou bereiken, maar als je stap voor stap de instructies volgt, kom je er vanzelf.

Vlak voor vertrek naar het afscheidsfeestje trok ik snel nog wat foto's van het eindresultaat. Maar pas nu zie ik dat ik er niet aan gedacht heb om de zijkanten of de voering in beeld te nemen. Volgende keer beter.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten