donderdag 14 april 2016

Verjaardagskroon in tweevoud



Bij een verjaardag hoort een kroon, maar eentje van papier lukt me nooit zo goed en zou bovendien de grijpgrage handjes van een éénjarige niet lang overleven. Ik werd gewezen op deze snelle tutorial en besloot er niet één maar twee te maken, eentje voor Kasper en de andere voor een nichtje dat tien dagen ouder is. Dit was nu eens echt een snel projectje. Super, want zogezegde snelle projecten duren bij mij toch altijd langer.


De oranje was uiteraard - gezien zijn verjaardagsoutfit - voor Kasper, alhoewel Niels nog even vond dat de gitaren toffer waren voor zijn broertje. Totdat hij zag dat er een groene één op kwam te zitten, toen was hij om, want groen is Niels zijn lievelingskleur.


Het leuke aan deze kroon is dat ie meegroeit, dankzij de elastiek die erop zit én de kamsnap waarmee elk jaar een nieuw cijfer vastgeklikt kan worden. Hier week ik trouwens wat af van de tutorial, aangezien ik echt een heel snel resultaat wilde. Ik plakte gewoon een stukje stof op een kartonnen één. 


Met de elastiek bleek de kroon wel veel te groot voor een 1-jarige. Geen probleem, ik deed een elastiekje rond het elastiekstrookje en toen zat ie perfect. Kijk zelf maar!



Follow on Bloglovin

3 opmerkingen: